Zaloguj się w naszym ekstranecie

Ramię odciągowe do prac na nadwoziu

Ramię odciągowe do oparów spawalniczych, pyłu pochodzącego ze szlifowania oraz oparów farb powstających podczas wykonywania prac na nadwoziach pojazdów

Ramię do prac na nadwoziu jest przeznaczone do odciągania oparów spawalniczych, pyłu pochodzącego ze szlifowania oraz oparów farb powstających podczas wykonywania prac na nadwoziach pojazdów - spawania, szlifowania i lakierowania. Ramię odciągowe do prac na nadwoziu jest dostępne w wersji o długości 5 m (16,4 ft). Można je podłączyć do pojedynczego wentylatora lub do systemu kanałów. Dodatkowa długość ułatwia dostęp do wszystkich czterech narożników pojazdu. Dwa 4-kierunkowe złącza cierne ułatwiają ustawianie ramienia odciągowego - można je umieścić nawet poniżej nadwozia pojazdu.  

  • Ramię odciągowe do prac na nadwoziu podwieszone w połączeniu obrotowym umożliwiającym obracanie w zakresie 360 stopni
  • Elastyczne we wszystkich kierunkach i łatwe do ustawienia ramię odciągowe
  • Możliwość montażu w różnego rodzaju wspornikach
  • Okap ramienia odciągowego do prac na nadwoziu standardowo wyposażony w tłumik


Dane techniczne

Opis (jednostki metryczne) Zasięg Natężenie przepływu powietrza Złącze Ø Maksymalna temperatura oparów Poziom hałasu w okapie Waga Nr części
Ramię do prac na nadwoziu 5 m Od 700 do 1000 m3/h 150 lub 160 mm 70°C 65-70 dB 18 kg 10554935


Opis (jednostki brytyjskie) Zasięg Natężenie przepływu powietrza Złącze Ø Maksymalna temperatura oparów Poziom hałasu w okapie Waga Nr części
Ramię do prac na nadwoziu 16 ft Od 400 do 600 cfm 6 lub 6 1/4 in 160°F Od 65 do 70 A 40 lb 10554935

Spadek ciśnienia

Wykres spadku ciśnienia w ramieniu do prac na nadwoziu

Wysokość montażu: około 4 m (14 ft)

+ Pokaż więcej - Ukryj